joi, 21 octombrie 2010

Port în mine toamne



(Arboles de nostalgia)


"Se vede că nu mi-a fost dat
decât schimbul inelelor, ploaia, oftatul...
Se vede că nu mi-a fost dat să cad în păcat
lângă trupul tău, mult sărutatul."
                                          (Nina Cassian)



       Port în mine mai multe toamne. Suflul lor, ca o harpă, cântă acestei lumi melodii inventate de toate primăverile în care am iubit. Frunze cad în urma cântecelor mele. Florile răspund în aerul rece al fiecăror zori care îmi găsesc aşternuturile goale de viaţă. Praful parcurilor îmi orbeşte paşii prea grăbiţi să iasă din aceste toamne.
       Uneori nopţile mi le umplu veghind pământul la lumina lumânării. Stelele mute nu clipesc de teamă să nu scoată un sunet care m-ar putea distrage din contemplare. Doar din când în când câteva doruri îmi răsună pe buze ca o chemare întru nemurire.





35 de comentarii:

  1. frumos !Sa-ti raspund c'un gand de toamna...
    *

    Toamna mea
    de Marius Adrian Porojnicu

    Toamna visele-şi foşneşte...
    Prinse'n vântul jucăuş....
    Gândurile mele zboară
    Şi'n haoticul urcuş,
    Iluzoriu se'ntretaie:
    Vise vechi şi vise noi,
    Frig-fior,sau vâvătaie,
    Când stingher, când pas in doi..

    RăspundețiȘtergere
  2. http://felicitari.tfm.ro/felicitari/13_anotimpuri/card317_a_venit_toamna/

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Pentru mine sunt gânduri, firimituri de suflet. :)

      Ștergere
  4. versuri deosebite pentru persoane cu suflet sensibil

    RăspundețiȘtergere
  5. "Doar din când în când câteva doruri îmi răsună pe buze ca o chemare întru nemurire."

    Frumos!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Deşi am fost doar mâna care a scris ceea ce sufletul striga...

      Ștergere
  6. Un gand de octombrie ce mi-a rasunat in suflet..., si-a ramas agatat acolo ca un "martisor"...

    amaretto

    RăspundețiȘtergere
  7. "Eu nu pot cumpăra splendoarea
    Pădurilor de foc şi-aramă
    Sub soarele chihlimbariu;
    De aur când se umple zarea
    Iar mustul şuşoteşte-n cramă.
    Dar că dragă-mi este toamna....ştiu"

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Un adevărat paradox... tristeţea poate fi frumoasă... Şi cât de real e!

      Ștergere
  9. Intotdeauna toamna aduce o stare de tristete si melancolie...si cu toate astea,este un anotimp frumos. Frumoase versuri,felicitari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aşa este. Mie îmi place toamna, dar la fel ca şi celelalte anotimpuri. Cred că e important să iei ce e mai frumos din fiecare, pentru că toate pot inspira. Şi deşi toamna este cel mai des asociată cu tristeţea, când un suflet plânge, poate să fie şi toiul verii că nu mai contează... :)

      Ștergere
  10. Este absolut minunat ,sincere felicitari multumesc pentru privilegiul de a le citii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc din suflet! Păcat că nu ştiu cine eşti. :)

      Ștergere
  11. De ce iti frangi aripile in amintiri pierdute!Poti cauta sau scormoni prezentul cu puterea ta , si vei descoperi alte iubiri care la fel se vor pierde, precum trecutul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Da, pe undeva ai dreptate, deşi eu încă am încredere cu tot adâncul meu că mai există acea iubire ca din basme, acea unică şi divină iubire care mă va împlini cândva până la ultima suflare.

      Ștergere
  12. ...Orice vis îţi naşte fericirea împlinirii sau neîmplinirii. Iar visele născându-se în zeci de exemplare, tu dispui de zeci de suflete, pentru zeci de cuvinte.
    Toamna, cu fluturii ei...
    Mulţumim pentru ceva atât de deosebit!

    RăspundețiȘtergere