marți, 26 iunie 2012

Despre tine am scris


      
(Arboles de nostalgia)



       Toate nopţile de nesomn, de tulburător de mult nesomn, de gânduri, de vise neîmplinite, de speranţe de care mă temeam să mă ating pentru că altfel le risipeam, le distrugeam prin neîncrederea mea că în vreun viitor de primăvară s-ar putea împlini, toate, toate îmi erau pline cu tine. Eu eram plină de chipul tău, de braţele tale neatinse, de privirea ta, de glasul tău. Şi nu ştiam ce să fac cu atâta tu.
       Nu ştiam cum să te scot ca să-ţi pot striga:"Priveşte-mă! Vreau să fiu a ta! A ta!". Poate nu m-ai fi auzit. Aşa cum nu mi-ai auzit nici gândurile care te chemau în toate clipele mele goale de tine.
       Uneori sunt tristă. Uneori îţi zâmbesc imaginar. Dar întotdeauna te scriu pe fiecare respiraţie, pe fiecare cuvânt, pe fiecare bucată din carnea mea. Despre tine am scris toate poeziile şi toate cântecele necântate de îngeri. Despre tine voi scrie toată eternitatea.







2 comentarii: